[Wikipl-l] jeszcze raz o artykulach kontrowersyjnych i do usuniecia

Nuntaro nuntaro w o2.pl
Śro, 31 Mar 2004, 06:59:59 UTC

Osobiście nie uważam, że "Obrazanie sie za *cytowanie* czegos
zawierajacego przeklenstwa jest
skrajnym kretynizmem". Problem w tym, czy jako współtwórcy jesteście
skłonni przyznać, że serwis chcący uchodzić za dzieło poważne i z klasą
powinien takich treści unikać. Moim zdaniem powinien.
Uważam że problem przywolywania kontrowersyjnych treści można rozwiązać...
linkiem. Czy są jakieś przeciwwskazania ku temu? Np.w przypadku
wymienionym przez Tomasza: "Tytuły najbardziej znanych utworów zespołu XYZ
składają się ze słów i wyrażeń powszechnie uznawanych za wulgarne [tu
dyskografia(tu link do strony z dyskografią, nawet niekoniecznie strony
zespołu ale po prostu przygotowanej przez autora artykułu listy i
umieszczonej poza serwerem i domeną Wikipedii)]"

Czasem gdy w grę wchodzi jedno słowo może być trudno go uniknąć, ale wtedy
należy zastanowić się czy hasło rzeczywiście zasługuje na obecność w
serwisie.
Tak sobie myślę.

Pozdrowienia-

Nuntaro