[Wikipl-l] Wersja do wydruku

Adam Dziura adziura w o2.pl
Pią, 26 Mar 2004, 17:20:43 UTC

Witam,

Mam taką małą prośbę.
Łącze się z internetem przez modem i czasami coś z Wikipedii chciałbym
wydrukować, ale to zawsze po rozłączeniu. Wtedy nie mam już możliwości
kliknięcia w 'Wersję do wydruku'.
Ale troszkę pozmieniałem w kodzie i udało się miło by było gdyby się ktoś
tym zainteresował. Chyba, że są potrzebne komuś wydrukowane menu i linki
'Edytuj, tekst źródłowy...'. Nic nie stoi na przeszkodzie aby pozostawić
link do wersji do druku (bo niektóre starsze przeglądarki mogą kodu
poniżej nie zrozumieć).

Działa to w IE 5.5, Operze 7.50, Firebirdzie 0.8 (w tylu sprawdziłem).

Utworzyć plik /style/print.css o takiej treści:

	#quickbar, #footer, #topbar {display:none;}
	#article {margin:0 !important}

W plikach html przy nagłówkach meta dodać:

	<link rel="stylesheet" href="/style/print.css" media="print"
type="text/css">

--
Pozdrowienia || Adam Dziura || http://www.mojaopera.prv.pl
	"Wczoraj wieczór myślałem o ratowaniu świata,