[Wikipl-l] [poszukiwana genealogia adminów pl-wikipedii]

Leszek Zur lzur w teczowe.eu.org
Pon, 22 Mar 2004, 22:27:31 UTC

> przygotowuję  artykuł   poświęcony  Polskiej   Wikipedii,  i
> brakuje mi kilku informacji dotyczących administratorów tego
> serwisu.

Gdzie się ukaże ?

> 1. Jaka jest dokładna procedura  i zasady przyjęcia do grona
> administratorów? Jak wygląda w/w akceptacja?

Takiej dokładnej zasady nie ma.
Przeszukaj archiwum http://mail.wikipedia.org/pipermail/wikipl-l/
Zwłaszcza maile zawierające słowo 'admin' w tytule.

> 2. Jak rozumiem, żeby  zostać administratorem, trzeba zostać
> dopisanym przez innego  administratora w odpowiednie miejsce
> serwera  - gdzie  znajdę "drzewo  genealogiczne" -  kto kogo
> przyjął,  kto  kogo  wykreślił?  Czy na  górze  tego  drzewa
> znajdowała się jedna osoba, czy też było ich więcej?

Technicznie robi to Tomasz Węgrzanowski czyli wikipedysta Taw
Ale za zgodą pozostałych.

Pozdrawiam - Lzur