[Wikipl-l] Tekst o "Formatowaniu tekstu w wikipedii"

Scibor Sobieski scibor w math.uni.lodz.pl
Sob, 20 Mar 2004, 15:23:47 UTC

Ponieważ jestem nowicjuszem w wikipedii, stąd d czytam uważnie "instrukcję obsługi". W tekście :
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Formatowanie_tekstu_na_Wikipedii
jest wiele tekstu, który mógłby się odnosić do innych części wikipedii, dla przykładu nawet są podlinkowane "znaki przestankowe". Można by podlinkować inne tego typu rzeczy (mogę to zrobić). Jednak zastanawiam się czy według Was jest to sensowne. Ja nie jestem przekonany i mam uczucia ambiwalentne, bo:
1. Z jednej stony wiki powinna mieć dużo linków na stronie.
2. Jest to strona "techniczna" a nie typowo encyklopedyczna.

Czy ktoś ma jakieś przemyślenia na ten temat?

Ścibór