[Wikipl-l] Artykuł nt. polskiej Wikipedii

Krzysztof P. Jasiutowicz kpjas w wikipedia.pl
Pią, 19 Mar 2004, 10:18:06 UTC

----- Forwarded message from Tobol <privmail w interia.pl> -----
From: Tobol <privmail w interia.pl>
Date: Fri, 19 Mar 2004 09:06:55 GMT
To: Kpjas <kpjas w wikipedia.pl>
Subject: Wikipedia e-mail

Hello!

Spiesze doniesc, ze w najnowszym numerze (tj. 3(7)/2004) miesiecznika "Nowy Robotnik" ukazal sie moj artykulik na temat Wikipedii. Niestety na stronie internetowej gazety trwa jakis zastoj i tekst pewnie predko sie tam nie pojawi. "NR" powienien byc w sprzedazy w calym kraju w kioskach sieci "Kolporter". No, a ja sam mam oczywiscie oryginalny plik tekstowy z artykulem i moglym go przekazac do jakiegos dzialu Wikipedii typu "Media o nas" (kiedys gdzies takowy widzialem, obecnie jakos nie moge znalezc).

pozdrawiam
Marek Tobolewski

PS. Namawiam redakcje portalu www.lewica.pl do zamieszczenia banera Wikipedii. Mysle, ze wkrotce rzecz dojdzie do skutku.
----- End forwarded message -----