[Wikipl-l] Rzym (pilne)

Silthor silthor w wp.pl
Pią, 12 Mar 2004, 23:37:11 UTC

Dnia 13-03-2004 o godz. 0:31 Krzysztof P. Jasiutowicz napisał(a):
> [...]
nie

> Silthor ufam twojej wiedzy, czyli działaj. Mnie też to
wydawało się
> dziwaczne, ale nie śmiałem ruszać takiego dużego tematu jako
niespecjalista
> (czytaj laik).
>
> Uwaga na marginesie, czy nie szkoda twojego cennego czasu na
poprawianie
> linków, od tego powinien być bot pod nadzorem człowieka. Andre
Engels
> chyba takiego używa(ł).
>
> Pozdrowienia,
> Kpjas.

Bot nie rozpozna kiedy powinno linkować do miasta Rzym, kiedy do
republiki, a kiedy do cesarstwa (czasami dwa różne warto dac na
jednej stronie). Poza tym przy okazji wyłapałem trochę błędów i
zrobiłem rediry do artykułów, które były pod jedną z
alternatywnych nazw, a o których istnieniu na razie nie
wiedziałem
Silthor

Ponad 90% Internautów wykorzystuje Internet do przeglądania
stron WWW! Zbuduj Twoją stronę www w 5 minut na webPark.pl
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fwebpark.pl&sid=133