[Wikipl-l] Po zdublowanych stronach

Olaf Matyja olaf w ipipan.waw.pl
Pią, 5 Mar 2004, 15:30:21 UTC

Chciałem poinformować, że nie mamy już w bazie żadnej zdublowanej strony.
Znalazłem na nie prosty sposób - wystarczy taką stronę skasować - baza
kasuje obydwie kopie - a następnie odtworzyć - odtwarzana jest tylko ta,
którą da się edytować.

Tylko na stronę [[Kondrad T. Lewandowski]] nie wiem czemu ta operacja nie
działała, więc skasowałem ją i przekopiowałem treść.

Skutkiem ubocznym jest cofnięcie licznika o prawie 100 pozycji, bo te
podwójne strony liczyły się dwa razy. O mało przeszlibyśmy ponownie te 25000
ale tym razem cofając się. Wciąż zresztą jeszcze mamy szansę, gdyby bot
dzisiaj zamieniał dzięciolecia na przekierowania do stuleci, tak jak było to
już ustalone.

Pozdrawiam,

Olaf