[Wikipl-l] niebezpieczny wikipedysta

Gemma studio w gemma.edu.pl
Pią, 30 Sty 2004, 22:17:02 UTC

From: "Leszek Zur" <lzur w teczowe.eu.org>
> Jestem za natychmiastowym banem

No, Panowie, pokażcie w końcu jajka. Ja zgodnie z życzeniem Jonasza stoję z
bejsbolem z boku. Zastanawiam się, jak musiałby się zachowywać użyszkodnik,
aby osoby pokroju KPJasa czy Matusza (akurat go tu nie ma, ale wiem jakby
się zachował) zaczęły wreszcie reagować adekwatnie do sytuacji. Przecież ten
człowiek już otwartym tekstem prowokuje i drwi z nas, znaczy z Was.

Przeciągając strunę dajecie tylko większe przyzwolenie. A i archiwum
zupełnie niepotrzebnie puchnie.

Beno_dla_którego_wiele_rzeczy_jest_oczywistych