[Wikipl-l] kod bota kalendarzowego

Olaf Matyja olaf w ipipan.waw.pl
Śro, 21 Sty 2004, 16:47:11 UTC

Zdaje się, że przed uruchomieniem bota wypada pokazać jego kod do wglądu.

Przesłałem zatem wstępny kod bota kalendarzowego w Javie z wyciętymi danymi
autoryzacyjnymi na stronę
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedysta:Olafbot/OlafbotCalendar.java

Program ma przerabiać artykuły lat (np. [[2003]])  na format taki jak w
[[2003/propozycja]] (przy okazji - zmieniłem nieco kolorki - mam nadzieję że
tym razem Beno nie będzie miał już zastrzeżeń) a także dodawać lata  p.n.e.
ab urbi conditum.

Ostrzeżenie: Kod na razie nie jest w ogóle zdebugowany, jest dość brzydki i
będzie się zmieniał. Ostateczną wersję również tam wrzucę.
I mam nadzieję, że wyrobię się z obietnicą daną Slithorowi i do końca
tygodnia będziemy mieli lata p.n.e.

Olaf