Re: [Wikipl-l] tabela władców

Olaf Matyja olaf w ipipan.waw.pl
Wto, 20 Sty 2004, 07:57:13 UTC

Przekłamał mi się adres. Powinien być:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedysta:Olafbot/tabela%20władców

Olaf

----- Original Message -----
From: "Olaf Matyja" <olaf w ipipan.waw.pl>

Jeśli ktoś chciałby coś dodać lub zmienić w spisie władców, na podstawie
której bot będzie dodawał tabelki władców do poszczególnych lat, to jest to
ostatnia chwila.

Tabelka jest dostępna pod adresem:
<patrz wyżej>

Jakby ktoś znalazł jakiś błąd, śmiało poprawiajcie. Za kilka dni to
powędruje do tabelek w poszczególnych latach i poprawianie będzie
trudniejsze.

Szczerze mówiąc jestem przekonany, że jest tam dość dużo błędów (sprawdzałem
wyrywkowo i daty z wikipedii nie zawsze się zgadzają z datami z innych
stron, PWN podaje mniej cesarzy, itp.)

Nie liczę specjalnie, że komuś zechce się w tym grzebać, coś poprawiać albo
i dodawać, ale jednak wciąż mam nadzieję... :-)

Pozdrawiam,

Olaf