[Wikipl-l] Re: Odp: Od kiedy p.n.e.

Olaf Matyja olaf w ipipan.waw.pl
Śro, 14 Sty 2004, 14:12:25 UTC

> Ja odpowiadałem, że 753 p.n.e. może być. W tym czasie Asyria
> była u szczytu potęgi, więc da się wyszukać trochę informacji z
> poszczególnych lat, ale pewno niektóre lata pozostaną puste.

OK, to bedzie od 753 p.n.e.
Ale bedziemy w tym wzgledzie wyjatkiem - zadna wikipedia nie ma dat
wyprowadzonych poza 500 p.n.e.

> Mam pewne wątpliwości do robienia tabelki władców na p.n.e. (w
> ogóle dla starożytności). Bo jej wypełnianie może byc
> gigantycznym utrapieniem (przeróżne kraje, niepewne daty itd.).
> MSZ, sugerowałbym, żeby na razie się z tym wstrzymać, chcę się
> skoncentrować na samym kalendarium.

Mam zamiar zrobic tabelke wladcow w starozytnosci tylko dla cesarzy
rzymskich.
Oni sa w miare pewni (choc i tak wystepuja roznice miedzy PWN a
Wikipedia).
Nie powinno wiec z nimi byc tych klopotow.

Olaf