[Wikipl-l] anarchista

Autokrata autokrata w wp.pl
Sob, 3 Sty 2004, 19:40:26 UTC

> A co zrobic z 15-letnimi anarchistami protestujacymi przeciwko...
> chodzeniu w naturalnych futrach? :-)))

O ile dobrze rozumiem, chcesz takim dać odpór w haśle "anarchista", żeby
sobie nie myśleli, że to o nich? Ciężka sprawa, obawiam się. Przede
wszystkim dlatego, że jak się już zacznie taką krytykę, to nie wiadomo,
kiedy skończyć - z powodu, że anarchizm (jak ja to widzę) jest jedną z
najgłupszych ideologii, o jakich słyszałem. Ale jeśli wyłożysz coś takiego
na wikipedii, to ci zaraz zarzucą NPOV ;)

A.