[Wikipl-l] W Obronie Tadbina

Krzysztof P. Jasiutowicz kpjas w wikipedia.pl
Sob, 3 Sty 2004, 10:41:18 UTC

Witajcie,

To dobrze że Silthor poruszył tą sprawę lecz zrobił to trochę
za ostro.

Wstawianie takich kwiatków to spory błąd, wszystko zależy od
reakcji Tadbina na zwrócenie na to uwagi.
Trzeba rozmawiać.

Nie zakładajmy z góry czyjejś złej woli.

Druga strona medalu to to że IMO ciągle brakuje nam autorów
i ciągle mamy sporo białych plam.

Jeśli jakiś newbie jest skłonny do rozsądnej dyskusji
jest reformowalny i łapie o co w Wikipedii chodzi to należy
go zachęcać do Wikipedii, a nie zniechęcać.

Na marginesie:
1. brakuje nam dobrowolnego zespołu redaktorów, którzy by czuwali
nad nowymi art. i edycjami (przynajmniej anonimów). Mnie nie starcza
czasu żeby oglądać wszystkie edycje więc w większości ograniczam się
do IP.

2. przydałby się mentoring, nawiązywanie kontaktu z newbiesami i
prowadzenie za rączkę i objaśnianie na czym to polega i jak się w
Wikipedii działa

3. Jeśli ktoś jeszcze jest skłonny uczestniczyć w składce na
domenę polskiej Wikipedii - www.wikipedia.pl proszę dać znać
na listę lub do mnie osobiście. 14.01.2004 upływa termin płatności.
Po ustaleniu ostatecznej ilości składkowiczów będę mógł podać
konto i sumę składki (sądzę że ok 20 PZN)

Pozdrowienia,
Kpjas.