Odp: Re: [Wikipl-l] Stuby i najpotrzebniejsze

Wojciech Pastuszka silthor w wp.pl
Pią, 28 Mar 2003, 10:23:29 UTC

Dnia 28-03-2003 o godz. 10:14 Krzysztof P. Jasiutowicz napisał
(a):
od "wojpob"

> Ostatnio była dyskusja na ten temat i nawet głosowanie na meta
czy nie
> zarzucić kryterium przecinka i np. nie wprowadzić kryterium 50
bajtów.

> BTW Francuzi racjonalizatorzy wpadli na pomysł wstawiania
czegoś takiego
> do treści artykułów (stubów)
> ...i Francuska Wikipedia rośnie w siłę.
>
> Pozdrowienia,
> Kpjas.

No to Panowie i Pani, każdy po 20 przecinków dziennie ;-)
Silthor

Jeśli marzy Ci się wyjazd do Brukseli... sprawdź koniecznie,
co kryje się pod hasłem Europa Moich Marzeń! < http://www.konkurs.org.pl >