[Wikipl-l] Witam

Cykuta cykuta w poczta.fm
Pią, 28 Mar 2003, 02:24:03 UTC

Witam PT Szanownych Wikipedystów.
Poświęciłem dziś ponad trzy godziny na lekturę obszernego serwisu Wikipedii
i mam trochę spostrzeżeń, o których jednak "w swoim czasie". Cieszy, że -
jak wynika z wykresu - polska edycja Wikipedii rozwija się tak dynamicznie.
Być może uda mi się dołożyć swój "grosik" do tego pożytecznego dzieła, choć
najpierw muszę jeszcze lepiej poznać jego treść, zasady tworzenia oraz
klimat panujący w redakcji. Póki co, będę więc wnikliwie studiował i - w
miarę możliwości - uczestniczył w korespondencyjnych "seminariach".
Pozdrawiam.
CyKuta
(na razie anonimowy)

Kochasz pilke nozna? Zagraj i wygraj! >>> http://link.interia.pl/f16fb