Odp: Re: [Wikipl-l] Tawie - odpusc

Wojciech Pastuszka silthor w wp.pl
Śro, 19 Mar 2003, 08:19:35 UTC

Dnia 18-03-2003 o godz. 19:28 Krzysztof P. Jasiutowicz napisał
(a):
> Pomijając milczeniem fakt który zaistniał.
>
> Czy tworzymy artykuł
> [[Organizacje narodowowyzwoleńcze, rewolucyjne i
partyzanckie]] ?

Można, jak już pokazałem na angielskiej mają terrorystyczne i
partyzanckie, a wiele się powtarza na listach. A Taw mógłby
sobie zrobić wywiady i siły zbrojne ;-).

Pozdrawiam
Silthor

KOLTER K19 - pistolet pneumatyczny na CO-2. Broń bez zezwoleń!
Teraz w super cenie! Sprawdź! < http://pasaz.wp.pl/app/vppp.po?s=2413&p=16552 >