[Wikipl-l] [mentis w atticus.pl: Reklama w Wikipedii]

Tomasz Wegrzanowski taw w users.sourceforge.net
Pon, 17 Mar 2003, 21:02:11 UTC

On Sun, Mar 16, 2003 at 04:09:58PM +0100, Krzysztof P. Jasiutowicz wrote:
> Witajcie,
>
> Otrzymałem taki mejl.
[...]

Dla informacji:

http://the-fact-factory.com/ wzielo baze danych z wikipedii,
ocenzurowalo ja (o ile rozumiem chodzilo tu o seks i przemoc,
nie o polityke), i dodalo "zwiazane" reklamy. Glownie
chodzilo o ksiazki i takie tam zwiazane z danym tematem.

To jest przyklad w miare rozsadnego dodania reklam do tego typu strony.
(W zadnym razie nie znaczy to ze jestem za reklamami na Wikipedii)

Aha, teraz cos ich serwer cos lezy wiec poogladac mozna najwyzej
przez Google cache ...