[Wikipl-l] przeginanie itp

Artur de Sousa Rocha adsr w poczta.onet.pl
Pon, 17 Mar 2003, 09:43:09 UTC

Użytkownik Piotr Matuszewski <piotrm w milla.ask33.net> napisał:
>Wikipedyści
>
>[...]
>Stąd moja prośba, nie porzucajcie Wikipedii. Jesteśmy jej potrzebni
>wszyscy. Może patrząc na nas, jak pokonujemy swoje słabości, ci co robią
>nam wbrew również zdołają dorosnąć, może spojrzą na siebie nieco
>krytyczniej i oferując swoją wiedzę, nie będą wymuszać przyjęcia swojego
>punktu widzenia.
>
>Piotr Matuszewski

Całkowicie się zgadzam i wprowadzam w życie jeszcze od czasu dyskusji o imionach w Wikipedii. Każdy, kto odchodzi z Wikipedii zniechęcony powstawaniem złych (cokolwiek by to miało znaczyć) haseł, automatycznie zmniejsza przewagę tych lepszych i osłabia Wikipedię.

Ja tym bardziej mógłbym się zniechęcić, że wnoszę niewielki wkład, ale do głowy mi nie przyszło wycofać się. Jeżeli będziemy konsekwentni, hasła kiepskie mają szansę utonąć w gąszczu haseł dobrych i bardzo dobrych.

AdSR