Odp: Re: [Wikipl-l] Zbrojne organizacje niepodleglosciowe

Wojciech Pastuszka silthor w wp.pl
Pią, 14 Mar 2003, 23:09:16 UTC

Proponuję zmianę tytułu na Org, stosujące terror" lub "Org.
uznawane za terroryst." Terror zdefiniowałbym jako zamierzone
ataki na cywilów i infrastr. cywilną. Cywilami są też politycy.
Stosujesz terror jesteś terorystą. W większości konfliktów tak
naprawdę obie strony są. (np. Hamas, Dżihad, Al-Aksowcy i Tenzim
z jednej i armia izraelska z drugiej strony). Ja zawężałbymy
zagadnienie organizacji terrorystycznych do niepaństwowych (coś
ala NGOV) organizacji, mających cele polityczne, stosujących
walkę zbrojną, w której trakcie atakują cele cywilne
Silthor 17:17, 11 mar 2003 (CET)

----

To powyżej to cytaty z dyskusji o organizacjach
terrorystycznych. Jak widzicie ja i Słoń (cytaty tutaj są tylko
moje, reszta jest w dyskusji) próbowaliśmy stworzyć definicje.
Taw to olał i zrobił po swojemu. Zróbcie z tym ład wtedy wrócę.
I myślę, że Słoń zrobi to samo.
Silthor

Super konkurs dla studentów! 60 praktyk do wygrania! III edycja
"Wirtualnie grasz - praktykę masz" < http://konkurs.wp.pl/praktyka/ >