[Wikipl-l] Zbrojne organizacje niepodleglosciowe

Jarek Witkowski jerry w enterpol.pl
Pią, 14 Mar 2003, 22:51:49 UTC

Youandme wrote:

> najpierw *zdefiniowac* kluczowe pojecia, bo na Wikipedii
> _nie ma_ hasel [[terror]], [[terroryzm]], itp.

> Do tego czasu dyskusja nad tytulem strony [[Ugrupowania terrorystyczne]]
> czy to [[Zbrojne organizacje niepodleglosciowe]] wydaje mi sie bezsensowna
> jesli jej owocem nie beda podstawowe definicje, (pods)tawowe takze ;).

Popieram. Przeczytałem przed chwilą [[en:terrorism]] i aż się za głowę
złapałem, jakie to skomplikowane. A chciałem po prostu przetłumaczyć te
kilka (max 5, jak mi się wydawało wcześniej) zdań na polski...

Pozdrawiam,
Jerry

--
Jarek Witkowski             Linux user #136162          |/
http://www.urszula.prv.pl                              (')