[Wikipl-l] zbrojne organizacje - przeginasz Taw

Mariusz Błoński wikipedia w interia.pl
Pią, 14 Mar 2003, 22:58:23 UTC

TAW. Do kurwy nędzy. Przestań przeginać. Twoje widzimisię nie konstytuuje
rzeczywistości. Tytuł, który nadałeś, jest całkowicie niezgodny z
rzeczywistością. O niepodległość czego walczy PAGAD? A może opowiesz od
jakiego to okupanta chce wyzwolić Kolumbię FARC czy AUC? Jaki związek z
niepodległością czegokolwiek ma działalność FLNC? Gdzie, w którym miejcu
Al-Kaida twierdzi, że walczy o niepodległość?
Organizacja niepodległościowa ma konotacje JEDNOZNACZNIE POZYTYWNE, więc nie
jest to "neutralne" (co zapewne chciałeś uzyskać zmianiając tytuł listy).
Określenie "terrorystyczne" też nie jest neutralne, ale jest zgodne z
prawdą. Fałszujesz Wikipedię. Pisanie jakiegokolwiek hasła staje się
bezsensowne, bo w momencie, gdy coś ci świrgnie pod czaszką, zaczynasz to
hasło fałszować. Uprawiasz zwykłą, chamską samowolkę, bo na temat tytułu
listy i używanych określeń toczyła się dyskusja. Jeśli by jej nie było
uznałbym, że postanowiłeś zrobić lepiej, ale niekoniecznie ci sie udało. W
obecnej sytuacji uznaję, że uzurpujesz sobie prawo do treści Wikipedii. Masz
w dupie zdanie innych. Gdy nie zgadza się ono z twoim i tak robisz, co
chcesz. Ja prawa do monopolizowania Wikipedii Ci nie dałem. I nie dałem Ci
żadnego prawa do robienia sobie czego ci się żywnie podoba z artykułami, w
które wsadziłem swoje łapy.
Twoje postępowanie jest niezgodne z zasadami Wikipedii. Ale wygląda powoli
na to, że zasady dotyczą wszystkich, tylko nie ciebie. A skoro tak, to nie
ma sensu, żebym tracił czas na robienie czegoś, co i tak spieprzysz, jak
tylko ci się zechce.
Przestaję brać udział w pracach nad Wiki do czasu, aż nie zmienisz swojego
postępowania.

Słoń

P.S. A jeśli ktoś nie łapie o co chodzi niech zajrzy na hasło: Dyskusja:
zbrojne organizacje niepodległościowe

Ponad 100 tysiecy facetow do wyboru... >>> http://link.interia.pl/f16f2