[Wikipl-l] Zbrojne organizacje niepodległościowe

Wojciech Pastuszka silthor w wp.pl
Pią, 14 Mar 2003, 21:55:52 UTC

Moim zdaniem jest to idiotyczny i całkowicie nieneutralny tytuł.
Nazywanie większości wymienionych w nim organizacji
niepodległościowymi jest całkowitą bzdurą i robiła to jedynie
komunistyczna propaganda (i tak nie zawsze). Nie mam ochoty
bawić się w wojnę
redakcyjną z Tawem, który owej debilnej i całkowicie
nieneutralnej zmiany dokonał bez jakichkolwiek konsultacji.
Dopóki będzie istniało tak
idiotyczne i tendencyjne hasło, ja nie jestem zainteresowany
jakąkolwiek pracą na wikipedii.
Silthor

W nowym KONTAKCIE możesz WSTAWIĆ swoje ZDJĘCIE! A oprócz tego rozmawiać
on-line, wysyłać smsy, e-maile, pliki. Kontakt łączy się też z ICQ i GG
oraz jako jedyny CZYTA wiadomości! ściągnij za friko < http://kontakt.wp.pl >