[Wikipl-l] RE: [Wikipl-l] Re: [Wikipl-l] Liczebniki porządkowe

Kierus Andrzej A.Kierus w Services.Fujitsu.com
Wto, 11 Mar 2003, 09:23:29 UTC

Kropka kłóci się strasznie z moim światopoglądem, bo kiedy chodziłem do
podstawówki to jeszcze kropek nie było , ale pomimo to uważam że skoro taka
reguła obecnie obowiązuje to trzeba się podporządkować, kiedy się uczyłem
grzyby zaliczano do roślin, obecnie uznano je za oddzielną grupę , i też
musze to jakoś przełknąć.:-)
Akir