[Wikipl-l] Re: Liczebniki porządkowe

wborkowsk w poczta.onet.pl wborkowsk w poczta.onet.pl
Nie, 9 Mar 2003, 00:51:56 UTC

Witajcie Wikipedysci!
Ostatnio z braku wolnego czasu nieczesto cos robie na Wikipedii, ale liste
dyskusyjna czytam regularnie (niekiedy z przerazeniem).

Byc moze idea Wiki ma u podstaw idee anarchii (w znaczeniu braku rządu i
równouprawnienia wszystkich ludzi), ale natura wiedzy "niepotocznej" jest
taka, ze kazdy temat ma swoje autorytety, i w wypadku sporów nalezy sie do
nich odwolac.

Jesli widze (w Wikipedii czy gdzie indziej), ze ktos napisal cos
co nie zgadza sie z moja wiedza, to sprawdzam w odpowiednim zrodle, a nie
robie poszukiwania ze zliczaniem na "googlu". Bo nie wiekszosc ma racje, ale
ci co sie znaja na rzeczy.

Podsumowujac:
W tekstach publikowanych (czyli w Wikipedii tez)
jestem za aktualnie  o b o w i a z u j a c a  ortografia
l i t e r a c k i e g o  jezyka polskiego
a nie jezykowym uzusem.

[borkowsk]