[Wikipl-l] Cze wszystkim

Grzegorz Polaków polakko w z.pl
Nie, 9 Mar 2003, 11:02:57 UTC

Cze ludziska :)
Wpadlem na Wikipedie w sumie przypadkiem - cos tam szukalem w sieci i w
google'u link do Wikipedii mi wyskoczyl. Poczytalem, poogladalem i spodobalo
mi sie... No i jestem :)
Jesli o mnie chodzi to jestem z Zor, mam 23 latka i studiuje automatyke i
robotyke na Politechnice Slaskiej. Tak wlasnie sobie planuje zeby nad
haslami z dziedziny automatyki popracowac. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
A tak skoro juz tu jestem, to mogl by mi ktos nakreslic geneze i strony
slynnego konfliktu liczebnikowo-porzadkowego? ;) Archiwum listy az peka od
maili na ten temat i nie chce mi sie czytac tego wszystkiego :)
--
Pozdrowienia
Grzegorz