[Wikipl-l] Propozycja rozwiazania sporu

Youandme wikipedia w wp.pl
Sob, 8 Mar 2003, 18:00:51 UTC

On 8 Mar 2003 at 18:33, Mariusz B o ski wrote:

> Natchniety mysla Youandme proponuje zastosowac nastepujace rozwianie:
> - wyslac do osob zapisanych na liste dyskusyjna Wiki listu z
> zapytaniem, czy w razie watpliwosci jezykowych nalezy kierowac sie
> wynikami wyszukiwania przez Google'a na stronach polskojezycznych czy
> tez nalezy stosowac sie do zalecen ktoregos ze slownikow jezyka
> polskiego wydanego przez PWN.
> Oczywiscie zgadzamy sie, ze wyniki glosowania bede obowiazujace i
> zakoncza spory jezykowe.
>
> Co Wy na to?

Pomysl dla mnie OK, takze w szczegolach. Pozostaje oczywiscie tradycyjny problem:
"Jaka metoda wybierzemy metode podejmowania decyzji"
Poniewaz wciaz jest tradycja "konsensusowa".
wyglada na to, ze pomysl glosowania nie przejdzie
(och, wlasnie wpadl mi w rece post Kpjasa, ktory kieruje sie w strone "nie").

Youandme