[Wikipl-l] Problemy z pisowni

Youandme wikipedia w wp.pl
Czw, 6 Mar 2003, 00:06:37 UTC

On 5 Mar 2003 at 14:31, Tomasz Wegrzanowski wrote:

> [.........]
> Mozna by poskanowac paredziesiat gigabajtow prasy i ksiazek zeby
> uzyskac lepsza probke (chociaz problem z doborem jest tu bardzo
> powazny), ale nikomu sie chyba nie chce, prawda ?

W pojedynke nikomu nie bedzie sie chcialo, nawet mi,
choc mam w tym juz wprawe. W takim wypadku liczy
sie wspolpraca.

Ale to jest wyzwanie! Jak to zrobic, by stworzyc korpus
na licencji GNU FDL? Raczej niemozliwe, bo wszystkie (minus epsilon)
teksty sa "zamkniete". A tyle tekstow na licencji GNU FDL
nie uzbieramy. Ale moze kiedys...?
To bylaby podstawa do polskiej wersji Wiktionary.
Ach, pomarzylem sobie...

Youandme