[Wikipl-l] Re: [Wikipl-l] Czy zmienić daty za pomocą bota ?

GEMMA studio w gemma.edu.pl
Pon, 3 Mar 2003, 22:45:52 UTC

From: "Krzysztof P. Jasiutowicz" <kpjas w wikipedia.pl
> Otrzymałem od Seana Barretta bota za pomocą, którego możemy
> łatwo wyprostować problemy z liczebnikami na stronach
> typu "4 lipca".
> Co o tym sądzicie ?

Oczywiście, że tak,
problem tylko - jak?

Dobrą tradycją kuchennych kalendarzy,
było wpisywanie wszystkiego, co się zdarzy,
za pomocą zapisu z kreseczką we w środku
z końcówką misterną, a nie kropką mizerną
i takiej tradycji skłaniam się w sprawie
(pamiętając wszelko o naszym tu [[Tawie]]),
by skończyć rzecz z dzielną miną i naczelną
zasadą, by kłótniom i sporom dać lanie w zarodku.

Beno/GEMMA