[Wikipl-l] Witam - Monika

GEMMA studio w gemma.edu.pl
Sob, 1 Mar 2003, 22:08:46 UTC

From: "Youandme" <wikipedia w wp.pl>
> No coz... pozostaje czekac, az ktos w podobny sposob
> zakwestionuje hasla [[ptaki]], [[hera]], [[baltyk]], [[kasztan]] itp.
> Youandme

Jednak pozostała argumentacja jest już na poważnie. Balet (oprócz prywatki)
ma nadal kilka znaczeń i aż prosi się o uściślenie. Ponadto obecnie
brzmienie hasła artykułu jest takie, no, pospolite, by nie rzec prostackie.
Brzmi jak jakaś robocza, tymczasowa nazwa.

Co bardziej przydaje splendoru i aury profesjonalizmu?

znane balety
or
wielkie dzieła baletowe

Pamiętajmy o marketingu. O jakości wiki świadczy także brzmienie haseł a nie
tylko ich warstwa merytoryczna. Hasła poważnie brzmiące będą przyciągać
następnych poważnych redagujących. Hasła przypadkowe przyciągną
gówniarzerię.

Spróbuję ten problem podać na przejaskrawionym przykładzie:

fajni reżyserzy
or
wybitni reżyserzy

Tyle ode mnie.

Jakby się znalazł concensus na [[Wielkie dzieła baletowe]] (jako hasło
lepiej brzmiace) to moge nawet poprzepisywać wszystkie linki, których się
już namnożyło.

Jednocześnie chciałbym podziękować wikipedyście [[Jonasz]] za błyskawiczny
concensus w sprawie haseł z Oskarami. :-)

Beno/GEMMA