[Wikino-l] Bruk av fødselsdato i artikler

John at Darkstar vacuum at jeb.no
Fre 19. Sep 2008 20:24:02 UTC

Hm, argumenterer du ikke nå imot din egen pressemelding "PERSONNUMMERE
ER USIKRE, LÆR Å LEVE MED DET"? Der sier du "Løsningen på dette
problemet er ikke å
gjøre personnumre hemmelige, det er etter EFNs mening umulig, men
å gjøre dem ugyldige som identifikasjon i de fleste av de
sammenhenger de i dag er gyldige."

Fødselsnummer er en del av personnummeret, og hvis dette ikek er
sensitivt så kan heller ikke en del av det være sensitivt.

John