[Wikimediasr-l] Predlog

Milos Rancic millosh at gmail.com
Wed Nov 29 13:29:23 UTC 2006

Marko, dont vori! Imamo dosta kontakata sada sa gradom i ide nam
dobro. Javicu ti se da se organizujemo oko odlaska u grad kako bismo
krenuli sa pisanjem clanaka koji se ticu Beograda u saradnji sa
gradskim sekretarijatima (naravno, uvek cemo morati da NPOV-ujemo
njihova pisanija).

Bio sam, inace, na sastanku o veb portalima koji je organizovao
seecult.org u Gete institutu i bilo je prijatno kada je nekoliko
govornika, a bitnih kulturnih radnika Beograda, pominjalo Vikipediju
kao relevantan faktor. Nisam pricao jer se nisam ni spremao da pricam,
ali sam posle imao nesto neformalnih razgovora.

Nastavicemo sa privlacenjem medijske paznje, ne brini :)