[Wikimediasr-l] Potrebno uraditi

Milos Rancic millosh at gmail.com
Thu Nov 23 14:16:59 UTC 2006

Dakle, sutra je Beograd izabrani clanak. Nikola kaze da treba uraditi
sledece stvari, a ne sumnjam da je tim povodom u pravu. Imajte na umu
da bi to trebalo da se uradi zakljucno sa krajem danasnjeg dana!

Tokom dana, ja cu sam nesto od ovoga preuzeti.

<Nikola> Dakle, kao prvo bi trebao da se zamoli Raul ili bilo ko od
sisopa na en da ulinkuje [[Economy of Belgrade]] na reci "economic
hub" u tekstu koji ce ici na naslovnoj
<Nikola> Drugo, imam dve lepe slike starog zeleznickog mosta koje
treba poslati na komons
<Nikola> trece, treba napisati clanke o TOB-u i turizmu u Beogradu
<Nikola> I, bilo bi lepo kao sto rekoh, zasejati crvenim linkovima
clanke vezane sa Beograda