[Wikimediasr-l] Gostovanje na TV Politika

Milos Rancic millosh at gmail.com
Sat Nov 4 20:24:03 UTC 2006

Upravo sam zavrsio razgovor sa prof. Ajdacicem u vezi sa emisijom na
TV Politici u sredu. Ukratko, evo onog o cemu smo razgovarali:

- Tema je "na granicama nauke", a profesorov stav (ucemu se potpuno
slazem) je da je Vikipedija znacajna po tome sto pomera granice nauke.
Treba, dakle, pricati o Vikipediji kao fenomenu.

- Profesor kaze da bi najbolje bilo da idemo ja i neka devojka. U
drugom delu imamo ozbiljan problem. Ni Nevena ni Jovana ni Jelena (a
cini mi se da je to konacan spisak devojaka iz Beograda) nisu previse
dobro potkovane za ovakve situacije (jedno je PR-isati, drugo je
pricati o necemu sto se tice neke vrste "filozofskih postavki"
Vikipedije, zasta je neophodna bolja upucenost u Vikipediju). Pritom,
jedino za Jelenu ne mogu to da tvrdim (Gorane, javi da li gresim!).
Dakle, moramo poraditi na tome da imamo vise mladjih zena koje mogu da
pricaju u ovakvim prilikama. (Imamo, na srecu, dovoljno mladjih
muskaraca za tu svrhu: Filip, Goran, Kale [Nikola i ja vise bas i ne
mozemo da se smatramo "mladjim muskarcima"] :) ) Sou, u ovom trenutku
postoje dve opcije: (1) Nikola napravi brifing sa Nevenom i objasni
joj sta treba uopsteno da prica; (2) Jelena se pokaze kao osoba
upucena u Vikipediju.

- O sadrzaju i ostalom treba da razgovaramo na sastanku.

- U ponedeljak u 18 u SKC-u treba da se vidimo sa prof. Ajdacicem. Tu
bi moglo da dodje i vise ljudi kako bismo prodiskutovali o prici na
sastanku.

To je prvo. Drugo je to da me stvarno nervira moja podvojena pozicija:
s jedne strane bih tako rado da stvari vise ne zavise od mene, s druge
strane iz trenutka u trenutak mi se nabacuje da stvari zavise od mene.