[WikimediaSE-L] Nyaanvändare - många eller duktiga

Anders Wennersten anders.wennersten at bonetmail.com
Sön Dec 16 20:55:59 UTC 2007

jag förstår inte grunden till de starka orden. det enda som skett konkret är
ju att jag berättat om mitt (misslyckade) försök involvera
hembygdsföreningar i sv:wikipedia. Och detta startade jag innan vi var en
styrelse, dvs enbart mitt personliga initiativ. Så det är ju faktiskt så att
styrelsen  inte skall klä skott för detta om det nu verkligen är denna sak
somni reagerat negativt på
 Anders