[Wikimedia-l] Wiki Lubi Zabytki 2013

Michał Buczyński sandbox at o2.pl
Thu Jul 25 22:33:34 UTC 2013

Cześć wszystkim.

Abstrahując od zapytania Oddera na liście dyskusyjnej wikipedia-l (mam nadzieję, że ta rozmowa, tak jak uwaga czytelników i sympatyków trafią i na tę listę :) ) chciałbym podbić temat tegorocznej edycji konkursu.

Myślę, że więcej publicznej informacji na temat bieżącego statusu i uwagi Stowarzyszenia by się tu przydało. :) Zdjęcia będzie można wysyłać od 1 września, niemniej warto będzie informować ludzi wcześniej (niech fotografują w trakcie wakacji!), musimy się więc już sprężać w promocji.

Z tego co słyszałem, w tym roku liczba wejść na stronę wikizabytków jest nieporównywalnie mniejsza niż w niższym (mógłby ktoś potwierdzić?), co może mieć związek m.in. z brakiem sitenotice. Czy mógłbym prosić naszych koordynatorów o krótką informację jak im idzie i w czym można by im pomóc? :)

Pozdrawiam serdecznie znad walizy,
michał "aegis maelstrom" buczyński

P.S. Przepraszam za przejściowo niższą aktywność, przygotowania do najpoważniejszej mojej prezentacji jak dotychczas i podróży zżerają masę czasu.