From: <obichamte1999 @ yahoo.co.jp>
Sent: Thursday, December 27, 2007 8:40 AM
Subject: Re: [WikiJA-l]削除の復帰依頼について

http://ja.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:%E3%82%A6%E3%82%A3%E3%82%AD%E3%83%9A%E3%83%87%E3%82%A3%E3%82%A2%E3%81%AF%E4%BD%95%E3%81%A7%E3%81%AA%E3%81%84%E3%81%8B

http://ja.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:%E4%BA%95%E6%88%B8%E7%AB%AF/subj/%E5%AE%A3%E4%BC%9D%E3%81%AE%E5%9F%BA%E6%BA%96