[Wikihu-l] Arb. Biz. irányelvjavaslat

Varga Benjámin benno79 at freemail.hu
2007. Okt. 31., Sze, 16:53:49 UTC

Szerintem Mex egy fontos dologra tapintott rá: ezzel kéne végre foglalkozni, hogy mi legyen a körvonala ennek a születendő izének, és ezt tisztázni végre. Mert addig egyikünk se mondhatja ilyen magabiztosan, hogy "ez nem lesz a feladata", mert hiszen nincs rögzítve, hogy mi lesz a feladata. Per pillanat még az is lehet, hogy a kategóriabesorolások javítása vagy a szubcsonkok kezelése is hozzájuk tartozik, egyszerűen azért, mert még nem döntöttük el, mi tartozik eléjük. :)

B.

The Mexican <zolithemexican at yahoo.com> írta:

> Ez mi alapján mondható ki ennyire egyértelműen, hogy nem feladata? Ugyanis pl. a spanyol Wikiben igenis foglalkozik a vitás tartalmi kérdésekkel, sőt, ez áll mindjárt az első pontban:     http://es.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Comit%C3%A9_de_resoluci%C3%B3n_de_conflictos     "El Comité examinará los conflictos surgidos entre dos o más usuarios cuando al menos uno de ellos lo solicite, o a pedido de un tercero y exclusivamente para tratar:    Las diferencias de criterio para la edición de un artículo o un extremo del mismo cuando haya transcurrido más de quince días de debate en la página de discusión correspondiente sin que se haya logrado una amplia mayoría de respaldo a alguna de las propuestas planteadas."  Üdv,   Z.

> [...]

Filmek egy kattintásra tőled &#8211; Zene és szöveg, Híd Terabithia Földjére, Kiképzés és még több új film a T-Online Tékában!
http://www.teka.t-online.hu

--------- következő rész ---------