[Wikihu-l] Copyrightos figyelmeztetés a vietnami Wikipédián

Tar Dániel bdanee88 at gmail.com
2007. Okt. 20., Szo, 18:44:21 UTC

A szócikk névtéren kívül elég sok minden működik JavaScriptes megoldással,
lásd pl. képeknél nincslicenc sablon elhelyezése, ha nincs kiválasztva vmi,
a kinyit-becsuk táblázatok, és az IRC bejelentkező form is így van megoldva,
így egyel több nem lesz probléma. Már csak a megfelelő szöveget kell
kitalálni rá - persze ha másoknak is tetszik az ötlet.