[Wikihu-l] ArbCom: újabb nekifutás

Peter Gervai grinapo at gmail.com
2007. Okt. 18., Cs, 19:26:45 UTC

On 10/18/07, Tamas Kiss <markusbobo at gmail.com> wrote:
> Péter, szerintem az ArbCom nem fog akarni olyanokat csinálni, mert
> keresztmetszetből kell felépülnie.

Nem fog akarni, de foghat tenni. :-)

En mindig az ovatos szabalymegfogalmazas hive voltam, mindig szoktam
hagyni lehetoseget arra, hogy a szabalyokat a kiskapukon vagy a
szavakon lovagolo  megszegoket esszel biro emberek le tudjak allitani.

Nem kell leirni, hogy az admin koteles vegrehajtani, es nem kell
leirni, hogy az admin megtagadhatja a vegrehajtast. A folyamat
ertelemszeru, az arbcom dont es az adminok vegrehajtjak. Ha nincs
admin aki vegrehajtsa akkor kiderul hogy baj van, mondjuk, hogy az
elso 1-2 admin szol, mire az osszes elfogyna, addig lehet korulnezni
hogy mi a baj.

Amugy is a kotelezo szabalyok csak olyanoknak kellenek, akik nem
teszik meg kérésre, udvariassagbol. :-)