[Wikihu-l] Kritika

Peter Gervai grinapo at gmail.com
2007. Okt. 12., P, 10:08:00 UTC

On 10/12/07, our friend wrote magánban, de why not antworte szgyesz:

> Tanultam latint, de ezt a rövidítést én sem tudom megfejteni.

Ez is példa arra, hogy nem az akadémiai székfoglalók protokolljában
kell keresgélni, amikor egy levelezőlistát olvasunk.

A levelezőlistához sokkalta közelebb álló dolog az, hogy ha valamit
nem értesz, beírod a keresőkbe. Voila, a google az első lapon csak
megfelelő találatokat fog adni. Javaslom az erről szóló Wikipédia
cikket, ami nekem most a második találat volt. Ha nem tudsz angolul
szólj, és röviden összefoglalom. :-)

De lássuk be, hogy sem a vitalapoktól, sem a listától, sem az irc-től
nem várhatjuk el, hogy a szócikkeknek megfelelő stiláris
követelményeket támasszanak, amikor egy probléma megbeszéléséről van
szó. Ha azt írom, hogy Bugyóka hülye és blokkolni kellene, az sokkal
egyértelműbb, hatékonyabb, gyorsabb, mintha 10 mondatban körülírom,
irodalmi stílusban. A listának ez a fő célja, nem pedig a magas
minőségű fogalmazványok.

De ne érts félre, semmi bajom azzal, ha valaki stilárisan gyöngyöt
szór ... elénk, csak ne várja el másoktól, hogy ők is így tegyenek.
:-)

--
 byte-byte,
    grin