[Wikihu-l] ArbCom: újabb nekifutás

Nyenyec N nyenyec at gmail.com
2007. Okt. 10., Sze, 18:41:16 UTC

Szeretném újraéleszteni az ArbComos javaslat megbeszélését.

Kísérletképpen itt  a listán (is) lehetne erről beszélni, hátha a más
médium segít a vita mederben tartásában, a jel/zaj arány javításában.

Első pont. Beszéltem finn kollégákkal és ők approval votinggal
választottak 5 + 5 főt.
23 jelöltből választottak ki 10 tagot.

http://hu.wikipedia.org/wiki/Wikip%C3%A9dia_vita:Javaslat_Arbitr%C3%A1ci%C3%B3s_Bizotts%C3%A1g_l%C3%A9trehoz%C3%A1s%C3%A1ra

Én nem tudom, hogy mi találunk-e 10 embert (egyáltalán 10 jelentkezőt)
és hogy jó-e az approval voting (csak támogató szavazat lehet, a
legtöbb nyer). Vélemény?

Másik pont: máshol volt róla szó, hogy le kellene írni egy teljes
példaügyet, hogy mindenki lássa, hogyan megy ez az egész a
gyakorlatban, ki ír, micsodát hova, milyen sorrendben, formában és
terjedelemben.
Így sokkal érthetőbbé, kézzelfoghatóbbá válna, mi a bizottság célja,
felelőssége és hogy nagyjából hogyan működik.

-- ny