[Wikihu-l] Wiki radio beszámoló

Horváth Máté mathae at freemail.hu
2007. Május. 14., H, 17:31:43 UTC

Jelentem, meginterjúvoltak az EPER-ben Wiki-ügyben. Mindenféléről volt szó: a Wikipédiák összefüggéseiról, a Wikimédia Alapítványról (szőrmentén) az angol és magyar wiki előnyeiről és hátrányairól, a projekt jövőjéről, a közösség nem-webes oldaláról, a szabad forrásokról, a minőségbiztosításról, a jó cikkről, az irányelvekről, a szavazásokról és a demokratikus berendezkedésünkről, az adminisztrátorok és egyebek funkcióiról...

Henrik azt mondta, az adás a héten felkerül az EPER oldalára, meg el is hangzik - nem tudom, mennyire fogja megvágni, kb. háromnegyed órán át beszélgettünk.

Mathae

Annie nagy kalappal :) beszámolót majd a listára légyszi.

 On 10/05/07, Horváth Máté <mathae at freemail.hu> wrote: No, akkor az eddigiek alapján úgy ítélem meg, hogy ellenvélemény híján kapcsolatba lépek az EPER-rel :)

Mathae