[Wikihu-l] Válasz a "Tökéletes Világmindenség" Című Hozzászolásokhoz

Sipos Endre lovasi.jozsefne5 at chello.hu
2007. Május. 8., K, 17:16:26 UTC

Tisztelt válaszoló Barátaim,a filmet a Spektrum adó müsorá-
ból vettem fel majd saját magam konvertáltam át DVD-be,mivel a szerzői jog nem tilthatja meg a szabad műsor
felvételt igy nem hiszem,hogy ez a szerzői jogot bármilyen szinten sértené,ha mégis akkor ezt rosszul tudtam. Egyébbként a felvételen látni lehet a Spektrum adó logóját.
Várom a hozzá szólásokat,hogy ebben az esetbben mit lehet tenni.
        Üdvőzlettel Sipos Endre
--------- következő rész ---------