[Wikihu-l] Cenzúra a Wikipédiában

daniel prinz daniel.prinz at gmail.com
2007. Júl. 26., Cs, 10:29:31 UTC

Én szerintem lényegében egyetlen ilyen szabályzatot sem olvastam, és mégis
betudom tartani őket. pl. fogalmam sincs mi az az esszé
ugyanakkor van annyi  magamhoz való józan eszem, hogy nem csinálok
baromságokat, amik disznóságok is
világnézeti semlegesség: az egy dolog, hogy valaki jobbos, balos,
konzervatív, liberális, szeretheti a palacsintát avagy nem, ugyanakkor a
paraszt rasszizmust nem sorolnám ebbe a tárgykörbe
(erre a vitár nem láttam egyébként nagyon jól rá, ugyanakkor szerintem nem
is ezzel volt a baj