[Wikihu-l] wikipedia.freeblog.hu - közreműködők kerestetnek

Annie alensha at gmail.com
2007. Júl. 19., Cs, 12:06:54 UTC

Regisztráltam, de megvárnám, hogy kialakuljon, hogy pontosan milyen
bejegyzések lesznek ebben, mert így nem nagyon tudom, miről lehet írni. Pl.
nemsokára elkészül a 18. dinasztia összes fáraója meg ilyesmije, az ilyet
meg lehet említeni, vagy ez túl olyan téma, ami csak egy szűk réteget izgat?
(tudok róla írni úgy is, hogy populárisabb legyen, pl. Nofertiti, Tutanhamon
stb., akiket mindenki ismer, de akkor meg a szakértőbbek, akiket vonzani
kéne, fogják úgy érezni, hogy túl le van butítva a téma...)

üdv,
A.