[Wikihu-l] (nincs tárgy)

Varga Benjámin benno79 at freemail.hu
2007. Júl. 3., K, 18:26:24 UTC

Kedves Ilona!

Rendkívülien finom hangvételű leveledre válaszul van szerencsénk értesíteni,
hogy a levlistára magad iratkoztál fel, de le is lehet iratkozni rula a
http://lists.wikimedia.org/mailman/listinfo/wikihu-l címen például. További
minden jókat.

B.

Ps. Ez a hangnem nem volt itt eddig szokásban, remélhetőleg eztán se lesz.