[Wikihu-l] Waterlooi csata másolata a ma.hu-n

BORGULYA Gábor hu.wikipedia at borgulya.hu
2007. Jan. 24., Sze, 17:57:12 UTC

    Az a néhány, amit találomra megnéztem a sok találat közül, az az idézet
mellett megjelölte a forrást, és csak rövid idézetek voltak. Ez szerintem
rendben van, még akkor is, ha sok van belőle. Talán (tipográfiailag is)
illene hangsúlyozniuk, hogy szó szerinti idézet.
    A "nagyon nincs rendben"-t úgy értsem, hogy ti ennél durvábbakat láttatok,
vagy hogy ezt súlyosabban itélitek meg?