[Wikihu-l] [[Golden Gate híd]] cikk

Ádám adam.78 at uze.net
2006. Okt. 30., H, 12:49:22 UTC

A szövegéből három bekezdés saját, a többi pedig szinte szó szerinti másolás a
Discovery Channelről, egy-két szó módosításával (az összevetést l. [[WP:C]]
oldalon).

Azért itt vetem föl, és nem a Kocsmafalon, mert örülnék, ha más is hozzászólna
hármunkon kívül (Immanuel, Linkoman és én), és nem sikkadna el. Mi magunk
ugyanis nem tudunk dűlőre jutni (csak Immanuel és Linkoman egymás között).
Sajnálom már, hogy belelovaltam magam, ahelyett hogy előbb kikértem volna más,
tapasztaltabb szerkesztők véleményét.

Örülnék, ha nem kéne törölni a cikket; de annak is örülnék, ha át lehetne írni
olyan formába, ami nem egy az egyben másolás, ahol valóban forrásként
használjuk fel a cikket, nem csak egyszerűen lenyúljuk.

Eddig úgy tudtam, hogy csak bizonyos forrásokból lehet szabadon másolni
dolgokat, de a Discovery Channel tudtommal nem tartozik ezek közé. (Amikor NZs
vett át szövegeket különböző forrásokból, emlékszem, őt is megkérték rá, hogy
fogalmazza át ezeket, ne egy az egyben vegye át, onnan gondolom, hogy most is
erre lenne szükség.)

Köszi mindenkinek a véleménynyilvánítást. (Lehetőleg a Wikipédiában tegyétek,
ne itt a levlistán.)

Ádám