[Wikihu-l] blokkolas

Peter Gervai grinapo at gmail.com
2006. Okt. 11., Sze, 08:04:00 UTC

On 10/11/06, BOCHGame at aol.com <BOCHGame at aol.com> wrote:
> A nyenyec nevu adminisztrator blokkolt csak ugy, nem tudom, miert.

Szerintem tudod, de ha még mindig nem, kérlek jelezd.

>  Felhaboritonak tartom ezt. Es azt is, hogy karomkodasokat irtok ki a
> cikkekben.

Még blokkolásod előtt írtál abba a vitába, amiben pont erről volt szó,
tehát a "meglepődött felháborodás" kissé mű, nem? Nekem sem
szimpatikusak ezek a szavak, és egyetértek Math-szal és veled is, hogy
nem kellene leírnunk akkor sem, ha ezek nyilvánosságra került (noha
nem a nyilvánosságnak szóló) szavak voltak, de nem az a módszer, hogy
átírod, amikor tudod, hogy ezzel mások nem értenk egyet.

A WP módszere nem az, hogy átírod, amikor TUDOD hogy vita folyik róla.
Ha ezt teszed, az inkább felháborító, nem?

--
 byte-byte,
    grin