[MediaWiki-l] bestand uit bestandslijst verwijderen

Tom Wesselius twesselius at dehoogewaerder.nl
Tue Nov 11 10:24:21 UTC 2014

Hallo Wikimedia,

Ik ben begonnen met het opzetten van wiki pagina voor het bedrijf waarvoor ik werk, ik kom er alleen niet uit hoe ik een bestand uit mijn bestandslijst (zelf geupload) weer kan verwijderen.
Zouden jullie mij hier verder mee kunnen helpen??

Met vriendelijke groet,

Tom Wesselius

[Brengt de zaak verder]

,
www.dehoogewaerder.nl<http://dehoogewaerder.nl>

[Ter info...] Onze Corporate Finance divisie heeft een nieuwe website gelanceerd 'Bedrijfsfinanciering op maat'<http://dehoogewaerder.nl/ldsq> met alles over alternatieve financieringsmogelijkheden voor het MKB!

Disclaimer
"De informatie verzonden met dit bericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde. Gebruik van deze informatie door anderen dan de geadresseerde is verboden. Openbaarmaking, vermenigvuldiging, verspreiding en/of verstrekken van deze informatie aan derden is niet toegestaan. Het is mogelijk dat tijdens het transport van dit bericht fouten zijn ontstaan zodat het bericht onjuist is overgekomen. Hiervoor kunnen wij geen aansprakelijkheid erkennen. Wij adviseren u om bij twijfel over de juistheid of volledigheid contact met ons op te nemen.
Op dit e-mail bericht inclusief de bijlage is geen accountantscontrole toegepast.